Kesihatan jantung boleh sangat dipertingkatkan Dengan Penggunaan Arginine dan Nitrik Oksida

Kesihatan jantung boleh sangat dipertingkatkan Dengan Penggunaan Arginine dan Nitrik Oksida

Dalam buku bertajuk "Penyelesaian Arginine," doktor Robert Fried, Ph.D. dan Woodson Merrell, M.D. menyatakan yang berikut:

"Dalam bidang perubatan dan kesihatan ia adalah salah satu revolusi pada masa ini:. Penemuan bahawa arginina asid amino boleh menjadi 'peluru ajaib' untuk sistem kardiovaskular Kini, sebagai kenderaan kepada bukti, termasuk penyelidikan yang memenangi Nobel Hadiah dalam Perubatan, semakin ramai ahli-ahli sains dan doktor melihat manfaat kesihatan yang luar biasa untuk meningkatkan pengambilan arginina. Pembersih arteri maya, arginina membantu menghapuskan tersumbat dan mengekalkan aliran darah. "

Dr Jonathan S. Stamler profesor perubatan di Pusat Perubatan Universiti Duke, Durham, North Carolina dipetik (kira-kira arginine berasal Nitrik Oksida ADNO) dalam The New York Times pada tahun 1996 sebagai berkata:

"Ia tidak semua, mana-mana. Anda tidak boleh menamakan balas selular utama atau kesan fisiologi di mana (ADNO) tidak terbabit hari ini. Ia terlibat dalam perubahan tingkah laku yang kompleks di dalam otak, saluran udara bersantai, pukulan jantung, pengembangan salur darah, peraturan pergerakan usus, fungsi sel-sel darah, sistem imun, walaupun bagaimana digit dan senjata bergerak. "

Terdapat empat buku sumber hebat yang telah ditulis mengenai arginine dan oksida nitrik. Mereka menjawab semua soalan-soalan saya mengenai bahan-bahan yang kuat. Buku-buku ini mendokumentasikan bagaimana amino semula jadi ramuan asid arginina, dan oksida nitrik yang dicipta oleh endothelium (otot licin lapisan bahagian dalam saluran darah) dari arginine adalah jawapan kepada doa yang paling kaum itu. Ia dibuktikan oleh buku-buku ini sebagai pencegahan semula jadi dan ubat untuk serangan jantung dan strok.

Arginine adalah sumber utama badan nitrogen. Selepas mengkaji bukti, kedudukan saya ialah saya percaya bersama-sama dengan pengarang empat buku sumber, arginina yang penting untuk ramai individu, terutamanya kerana mereka semakin tua. Walaupun muda, sistem kardiovaskular dan lain-lain anggota badan kami belum lagi menanggung kerosakan itu yang sering datang dengan penuaan. Ia adalah apabila kita semakin tua, bahawa keperluan sistem kardiovaskular untuk ADNO menjadi lebih besar berbanding sebelum ini, kerana kesihatan kita telah terjejas oleh tahun un-sihat tabiat jantung atau genetik.

Jika anda sudah mengalami aterosklerosis, tekanan darah tinggi, dan perarakan lain-lain gangguan kronik - Saya percaya berdasarkan kajian saya, yang menambah badan anda dengan 5 gram sehari arginine cecair adalah penting untuk kesihatan jangka panjang anda. L-arginine cukup murah dan boleh didapati di kedai-kedai makanan kesihatan dalam bentuk kapsul, serbuk dan bentuk tablet. Dalam usaha untuk mendapatkan suplemen yang mencukupi untuk diet anda adalah lebih mudah dan lebih murah untuk menggunakan satu bentuk cecair yang berkualiti tinggi yang boleh memberi anda sehingga asimilasi 90%. Saya telah menemui dan menggunakan cecair yang berkualiti tinggi L-arginine dan amat gembira dengan keputusan. Ia benar-benar satu penemuan perubatan yang menakjubkan.

Oleh kerana hanya kesan sampingan yang utama bagi majoriti besar orang bertambah ereksi amat tegas pada lelaki dan meningkatkan aliran darah ke kelentit di kalangan wanita. Ia adalah disyorkan bahawa satu B. mengambil 5-6 gram arginine cecair sekali atau dua kali sehari, yang akan bekerja keajaiban. Malah sesetengah penyelidik telah berkata bahawa penemuan ADNO --- dan Penyelesaian Arginine ia telah melahirkan --- mungkin menjadi salah satu penemuan yang paling penting untuk kesihatan dan kesejahteraan dalam dua puluh - abad pertama.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar