Kelas Itu Adakah Mengenai Spa

Kelas Itu Adakah Mengenai Spa

Adakah anda bosan dengan biasa dan rutin melaksanakan regimen? Bosan dengan aktiviti kecergasan sama yang anda lakukan? Kemudian semak Day Spa Jamie kerana ia merevolusi pengalaman spa anda. Therapeutic Touch perkhidmatan penuh tempat hari Jamie telah berkecimpung dalam industri ini selama lima tahun. Pemilik adalah Jamie dan spa beliau terkenal untuk pengalaman spa yang unik dan hebat. Antara perkhidmatan yang ditawarkan adalah rawatan muka, rawatan kuku tangan dan kaki, sihat balutan badan detoksifikasi dan urut tisu dalam. Dan kini, spa itu sekali lagi menawarkan program baru untuk cara yang berkesan dan menyeronokkan yang penuh terhadap kecergasan dan berat badan.

Dengan kerjasama pelatih peribadi kebangsaan disahkan Monnie Giles, Jamie Therapeutic Touch melancarkan enam minggu program kecergasan ke Palestin. Digelar sebagai Boot Camp Spa, program ini menawarkan enam minggu ala tentera program kecergasan yang ditetapkan untuk menguji dan menjalankan kekuatan dan daya tahan peserta. Satu program kecergasan kardiovaskular juga dimasukkan. Kem but juga berminat dalam menggalakkan latihan dan pemakanan kepada peserta dan yang disasarkan dengan bantuan profesional terlatih seperti Giles yang telah mengajar selama lebih tiga tahun.

Antara aktiviti kecergasan di kem but berjalan / berjalan, atas dan bawah penyaman badan, bekerja teras dan regangan dan latihan ketangkasan. Program-program latihan yang tidak begitu biasa baik dalam meningkatkan badan, meningkatkan kepadatan tulang, nada dan bentuk otot dan sekaligus meningkatkan keyakinan anda. Healthwise, kem itu direka untuk meningkatkan keseluruhan kesihatan anda kerana ia membantu dalam membakar kalori, meningkatkan kesihatan kardiovaskular dan menurunkan risiko penyakit. Di samping itu, program-program di kem itu juga membantu dalam meningkatkan kekuatan, stamina dan ketangkasan.

Pemilik Jamie Pettiette Rhone menggalakkan semua orang untuk menyertai. Kem but mengalu-alukan semua peserta. Dari semua peringkat dan peringkat umur, lelaki atau perempuan, orang baru dalam dunia kecergasan atau peminat kecergasan, anda semua dialu-alukan untuk menyertai kem but. Beliau juga berkata bahawa jenis interaktif program kecergasan mereka adalah cara yang baik untuk mencapai kecergasan keperluan kesihatan individu sebagai menunjukkan kajian dan statistik membuktikan bahawa orang yang bersenam dengan pasangan atau dalam kumpulan lebih bersemangat dalam mencapai matlamat kecergasan mereka.

Oleh kerana program ini adalah sangat ketat dan menetapkan di luar rumah, anda mungkin terlepas aroma memikat aromaterapi minyak pati dan lilin spa organik yang anda akan biasa. Jadi selepas itu boot aktiviti kem yang penuh keseronokan, memberi ganjaran kepada diri anda dengan berendam di dalam tab mandi dan menyala bau kegemaran anda untuk melengkapkan enam minggu anda kesihatan dan kecergasan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar