ADHD Alternatif Herba Dadah Preskripsi

ADHD Alternatif Herba Dadah Preskripsi

Jika anda seorang dewasa dengan ADHD atau mempunyai anak dengan syarat dan mahu untuk mengelakkan ubat-ubatan preskripsi dan kesan sampingan yang datang bersama-sama mereka, terdapat alternatif herba ADHD yang digunakan sebagai strategi yang berjaya bersama-sama dengan makanan tambahan ADHD seperti ubat-ubatan homeopati.

ADHD Herbal Remedies

ketayap
chamomile jerman
Gotu kola
ginkgo biloba
rooibos
Herba ini telah digunakan secara tradisi untuk pelbagai keadaan seperti isu mood, gangguan saraf dan ketidakseimbangan mental dan emosi semua jenis. Ketayap telah menyokong kajian klinikal dan juga yang menyokong ia digunakan sebagai tonik saraf yang menggalakkan ketenangan dan keseimbangan.

Kamomil Jerman membantu untuk menenangkan ketegangan saraf dan juga boleh bekerja untuk melegakan perasaan keletihan atau kekecewaan. Gotu kola mempunyai sejarah penggunaan yang panjang untuk menyokong fungsi sihat sistem saraf dan otak. Kajian terkini menunjukkan bahawa herba ini meningkatkan peredaran darah ke otak dan badan secara umum yang membantu meningkatkan daya ingatan, kejelasan dan perasaan seimbang.

The biloba herba ginkgo telah menjadi subjek kajian penyelidikan banyak. Ia dikenali untuk kesan positif ke atas fungsi otak seperti daya ingatan dan meningkatkan fokus. Teori semasa ialah ginkgo meningkatkan tahap neurotransmitter dan juga aliran darah ke otak yang menyumbang kesan terapeutiknya. Kesan positif yang diperolehi dengan menggunakan ginkgo mempunyai kecenderungan untuk menjadi kekal walaupun selepas menghentikan penggunaannya.

Pendekatan holistik untuk menangani gejala-gejala termasuk ADHD alternatif herba bersama-sama dengan ubat-ubat homeopati tertentu, pelarasan pemakanan, senaman fizikal dan latihan pembelajaran peningkatan kemahiran. Seperti dengan semua rawatan, semua orang akan bertindak balas agak berbeza dan ia adalah penting untuk ingat bahawa ia mungkin mengambil sedikit masa untuk mula melihat hasil yang positif.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar