Bagaimana Anda Rawat Gout? Asid urik Control!

Bagaimana Anda Rawat Gout? Asid urik Control!

Anda adalah salah satu daripada beribu-ribu pesakit yang bertanya, "Bagaimana anda merawat gout?" Dan hanya kira-kira 10% daripada pesakit berjaya akan menyembuhkan gout menggunakan kawalan urik asid!

Apakah kawalan urik asid? Kawalan Asid urik adalah cara terbaik untuk menyembuhkan borang ini menyakitkan artritis. Oleh kerana penyakit ini adalah disebabkan oleh terlalu banyak asid urik, ia hanya masuk akal bahawa meneutralkan dan curahan asid ini adalah cara yang terbaik untuk merawat kesakitan.

Dalam artikel ini, anda akan belajar bagaimana untuk merawat gout dengan ubat paling mudah.

Apakah Asid Urik Kawalan?

Jika anda telah mengkaji penyakit ini, anda mungkin tahu bahawa ia adalah salah satu bentuk yang paling menyakitkan artritis. Dan ia juga tidak mempunyai penawar berubat! Oleh itu, satu-satunya cara untuk merawat gout adalah untuk menyembuhkan secara semulajadi.

Gout disebabkan oleh terlalu banyak asid urik di dalam badan. Asid ini adalah hasil sampingan semula jadi purin yang digunakan dalam banyak makanan yang kita makan. Biasanya, badan akan mengepam asid melalui air kencing.

Tetapi apabila badan tidak mampu untuk mengepam, asid akan membentuk menjadi kristal antara sendi. Kesakitan dan keradangan akan mengikuti. Oleh itu, kawalan urik asid yang diperlukan untuk menyembuhkan penyakit ini.

Bagaimana anda Merawat Gout?

Merawat penyakit ini adalah lebih mudah daripada anda boleh berfikir. Semua yang anda perlu lakukan adalah belajar bagaimana badan anda akan mengepam dan meneutralkan asid. Terdapat banyak kajian kajian yang membuktikan bahawa penyakit ini boleh diubati secara semula jadi dan di sini adalah beberapa tips untuk memulakan rawatan alternatif anda.

1. Membilas asid adalah penting dan boleh dilakukan dengan meminum air yang banyak dan makan serat larut air. Minum sekurang-kurangnya 100 auns air setiap hari dan anda juga perlu makan sekurang-kurangnya 7 hidangan buah-buahan dan sayur-sayuran setiap hari.

2. Banyak buah-buahan kegemaran anda juga boleh menjadi penawar. Sebagai contoh, strawberi dapat membantu kerana mereka akan meneutralkan asid yang menyebabkan kesakitan anda.

3. Melarutkan kristal juga penting kepada ubat. Anda boleh memulakan proses pembubaran itu dengan menggunakan soda penaik dan ubat air. Semua yang anda perlu lakukan adalah menambah setengah sudu teh ke dalam segelas air dan minum sehingga. Anda boleh melakukan ini 3 kali sehari.

4. Parsley juga telah terbukti dapat membantu kerana ia kaya dengan serat dan telah ditunjukkan untuk mengepam asid yang tidak diingini.

5. Anda juga harus cuba untuk menambah sekurang-kurangnya 1 gram vitamin C sehari. Vitamin ini telah dikaji dan ramai pakar percaya bahawa tambahan ini boleh meneutralkan asid yang menyebabkan kesakitan. Ia juga akan meningkatkan imuniti anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar